<p>
VRAAG & ANTWOORD
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag aan ons? Bekijk dan eerste eens onze rubriek Veelgestelde vragen. In de FAQ geven we je antwoord op de meest gestelde vragen over bestellingen, verzenden, retourneren, prijzen, levertijden, en garantie.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via ons contactformulier onderaan deze pagina, en wij proberen je zo snel mogelijk te voorzien van een passend antwoord.
Hebben jullie een fysieke showroom die bezocht kan worden?
Nee, Kasten Outlet verkoopt zelf niet direct fysieke producten. Wij zijn een vergelijkingswebsite, en werken samen met webshops die zelf wél een fysieke showroom hebben. Heb je een product gevonden die je graag eerst wilt bekijken? Bekijk dan de bezoekadressen op de website van de adverteerder.
Actuele leveringstijden en prijzen op onze website
Het kan soms voorkomen dat prijzen en leveringstijden van een product niet exact overeenkomen met dat van de aanbieder. Wij zijn afhankelijk van de informatie die aangeleverd wordt van uit webshops en hebben hier geen invloed op. Kijk voor de meest actuele prijs en levertijden op de website van de adverteerder.
Ik ben geïnteresseerd in een product. Hoe werkt het bestelproces?
Als je een product hebt gevonden dat je graag wilt bestellen dan kun je op onze website doorklikken op ‘Naar de aanbieder’. Ons systeem zorgt ervoor dat je doorverwezen wordt naar de juiste webshop én het specifieke product.
Het product is uitverkocht. Hoe bestel ik dit product alsnog?
Wij werken samen met meerdere webshops en hebben helaas geen invloed op de voorraad. Is het product uitverkocht, maar ben je nog steeds geïnteresseerd? Neem dan contact op met de webshop met de vraag wanneer een product weer op voorraad is.
Heb ik garantie op producten?
Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere. Toch mag u verwachten dat een product deugdelijk is. Dit hangt af van een aantal zaken:
· informatie van de verkoper of in de reclame (als bijvoorbeeld een horloge volgens de verkoper waterdicht is, moet u ermee kunnen zwemmen);
· het merk;
· de prijs;
· of het product nieuw is of tweedehands.
Voor meer informatie verwijzen we je naar de website van de Rijksoverheid waar je kunt lezen wat je rechten zijn als consument omtrent garantie van producten.
Welke garanties heb ik op een product? | Rijksoverheid.nl
Hoe neem ik contact met jullie op?
Heb je een vraag of opmerking over een product, prijs, of levertermijn? Neem dan contact met ons op via het Contactformulier.
Kan ik een product retourneren?
Het kan altijd voorkomen dat een product niet naar wens of ondeugdelijk is. In dat geval heeft u als consument wettelijk altijd een herroepingsrecht van 14 dagen. U kunt hiermee zonder opgaaf van reden een product retourneren.
Bij Kasten Outlet vergelijken wij meerdere webshops en handelen geen bestellingen of retourneringen af. Wat de voorwaarden omtrent ophaalservices zijn vind u op de website van de webshop waarbij u een product heeft besteld.